如何鼓勵訪問者與你共享可操作數據

我哋都知道, 個人數據對於真正嘅客戶培育至關重要。 當我哋利用客戶可操作的見解時, 我哋咁樣做嘅目的係透過提供真正相關和獨特的體驗嚟加強我們與客戶的關係。 但是, 您如何鼓勵訪問者首先共享可操作的數據呢?
Posted: 星期一 19 八月 2019

gartner 新研究將肯蒂科定位為2019年網絡內容管理魔力象限中嘅挑戰者

從肯蒂科的博客

我哋又做咗一次! gartner 將我哋命名為 "魔力象限挑戰者"。 連續四年, 我哋根據執行能力和願景完整性, 畀 gartner 評為網絡內容管理魔力象限中嘅挑戰者。
Posted: 星期五 16 八月 2019

數字體驗平台的出現

如果你冇再諗定數字體驗平台 (dxp), 咁你可能錯過了! 原因如下...
Posted: 星期二 06 八月 2019

點解數字體驗應該處於你嘅營銷中心

在客戶體驗會好快超越價錢同產品成為關鍵差異化產品嘅世界入面, 客戶比以往任何時候都更加有能力。 提供個性化的客戶體驗 (跨所有渠道和設備及時傳遞始終相關且始終一致嘅消息) 不再被視為例外, 但至關重要。
Posted: 星期五 02 八月 2019